jabberd-2.0 czy jabber-1.4?

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 2 Lut 2005, 08:14:34 CET

On Tue, Feb 01, 2005 at 11:13:46PM +0100, Adam Mikuta wrote:
> i fajnie by było gdyby można było się dogadać z ludźmi z zewnątrz. Ale jak
> mówię nie musi być to bez awaryjne i 5 min przestoju jak się ip zmienia nie
> będzie nikomu przeszkadzało (a ja będę mógł sobie serwer pokonfigurować i
> się nim pobawić :)).

Ale połączenia na port 5269 do przypadkowego komputera, który akurat
dostał IP po Tobie może już komuś przeszkadać. Także "nietrafione"
połączenia z serwerów ludzi, którzy mają Ciebie w liście kontaktów. Nie
są to wielkie problemy, ale IMHO nie należy takich rzeczy w sieci robić.

Pozdrowienia,
	Jacek