distfiles: fetchsrc_request nie rabotajet

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 3 Lut 2005, 09:55:40 CET

On Thu, Feb 03, 2005 at 09:48:27AM +0100, Arkadiusz Patyk wrote:
> Witam
>
> Coś się spsuło chyba. Maile wysyłne przez fetchsrc_request
> wracają:
> distfiles w cvs.pld-linux.org
>  (generated from distfiles w pld-linux.org)
>  retry time not reached for any host after a long failure period

df najwyraźniej działa r/o - nie wiem, czy jest w docelowym miejscu?

cvs po pserver działa, ale http://cvs i http://svn nie działają.

Znowu brak informacji o stanie. Na www ostatnia informacja sprzed 4 dni
mówi o około 3 dniach.