distfiles: fetchsrc_request nie rabotajet

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Czw, 3 Lut 2005, 09:58:05 CET

Jakub Bogusz (qboosh w pld-linux.org) wrote:

> df najwyraźniej działa r/o - nie wiem, czy jest w docelowym miejscu?
>
> cvs po pserver działa, ale http://cvs i http://svn nie działają.
>
> Znowu brak informacji o stanie. Na www ostatnia informacja sprzed 4 dni
> mówi o około 3 dniach.

comitonołem nowszą wersję openvpn właśnie i distfiles również nie zaciągnał
źródeł ;(

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]