distfiles: fetchsrc_request nie rabotajet

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Czw, 3 Lut 2005, 10:41:19 CET

> Właśnie :-/ Polityka informacyjna jest delikatnie pisząc beznadziejna...

o... czyli "jakaś" jednak jest? ;)

> (Może na IRCu coś się "mówi" - nie wiem i szczerze to mnie to nie
> obchodzi)

Na ircu też nie za dużo wiadomo...

> List na devel/users z małym opisem "co się dzieje" byłby mile widziany.
>
> ps. A teraz jest tak, kumple się nabijają: - i co PLD żyje czy nadal nic
> nie wiesz... hehehe

Ja tam bym może i zredagował jakiś news ale nie zrobie tego bo:
1) Nie wiem jak to zrobić na naszej stronie www (czyli dodać newsa)
2) Nie umiem tego zrobić po angielsku (zgodnie z wytycznymi)
3) W sumie nie wiadomo co tam napisać - ale jakby 2 punkty pierwsze były
pozytywne, to by się jakieś śledztwo zrobiło :)

pozdrawiam,
--
Marek Ciesielski