distfiles: fetchsrc_request nie rabotajet

Czw, 3 Lut 2005, 11:10:26 CET

On Thursday 03 of February 2005 10:41, Marek Ciesielski wrote:

> o... czyli "jakaś" jednak jest? ;)

> Na ircu też nie za dużo wiadomo...
Nikt nic nie wie - nawet te osoby, które to robią bo nie wiedzą kiedy będą
miały czas itp.

AFAIK powoli wszystko wraca do życia. Please wait innymi słowy.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/