SPECS: imap.spec - updated to 2004c1 - bconded /var/lib/imap dir, ...

Marcin Król hawk w limanowa.net
Nie, 6 Lut 2005, 13:39:29 CET

> Zobacz co jest pod tym linkiem. "Possibly" znaczy "możliwe", "nie
> wykluczone". Jest "słabsze" niż "prawdopodobnie". Ale może dajmy temu
> spokój.

Gdzie polakow dwoch tam trzy opinie. Ile tlumaczow tyle tlumaczen. Wiec
faktycznie dajmy temu spokoj.

> To ja zapytam o to co mnie dziwi od samego początku. Dlaczego do cholery
> szukałeś nowszej wersji łaty w google a nie przyszło ci do głowy zapytać
> autora?

Bo nie zagladalem do manuala modyfikowanego imapa gdzie widnieje kto
jest autorem.

> Cóż za brak konsekwencji.
>
> d. SOA#1 od tych 2.5 roku. Jak nagle przestanie SOA#1 to parę osób
> będzie mieć do mnie pretensje.

Aha. Tak. Ja jestem niekonsekwenty, jakos to przezyje. Wrzucic patcha?
OK. Porpawic speca? SOD#1 bo mi SOA#1 bez poprawiania. Chodzmy i
zrobcie, skad ja to znam.

EOT z mojej strony, wrzuce spowrotem jak skoncze grzebac z 2.4 w RA, a
Ty poprawisz speca. Moze byc?

M.