SPECS: imap.spec - updated to 2004c1 - bconded /var/lib/imap dir, ...

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Nie, 6 Lut 2005, 11:21:53 CET

On Sat, Feb 05, 2005 at 09:57:16PM +0100, Marcin Król wrote:

> "prawdopodobnie nie jest bezpieczny" czy "mozliwe ze nie jest
> bezpieczny" maja w miare podobny wydzwiek :)

Zobacz co jest pod tym linkiem. "Possibly" znaczy "możliwe", "nie
wykluczone". Jest "słabsze" niż "prawdopodobnie". Ale może dajmy temu
spokój.

> Bynajmniej nie jestem tu zlosliwy, ale w takim razie czemu nie inny
> imap? Np cyrus. Chyba ze kazdy inny tez dziala na roocie, nie wiem, nie
> uzywam innych, nie sprawdzalem.

Problem z autoryzacją jest zawsze ten sam. Albo root, albo dedykowana
grupa. W przypadku cyrusa dochodzi jeszcze kwestia sposobu
przechowywania poczty, cyrus obsługuje maildir, a tam był mbox.

> Dobra. Bede tu szczery, mi na tej funkcjonalnosci nie zalezy, wiec skoro

To ja zapytam o to co mnie dziwi od samego początku. Dlaczego do cholery
szukałeś nowszej wersji łaty w google a nie przyszło ci do głowy zapytać
autora?

> Prozne twe nadzieje.

Cóż za brak konsekwencji.

> c. byla skopana, no problem, przywroce jak ktos_komu_na_niej_zalezy

d. SOA#1 od tych 2.5 roku. Jak nagle przestanie SOA#1 to parę osób
będzie mieć do mnie pretensje.

--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--