dokumentacja - exim

Lukasz "S-K" Jarochowski L.Jarochowski w sanity.int.pl
Wto, 8 Lut 2005, 14:36:56 CET

Michal Chruszcz napisał(a):
> Czyli ten SSL z dokumentacji, to TLS? Czy może nazwa dyrektywy exim.conf
> jest trochę niejasna? W końcu TLS raczej rzadko uruchamia się na
> niestandardowym porcie, co wynika z różnicy między SSL-em i TLS-em.

nazwa jest nie jasna. Chodzi o to, że np OE nie potrafi zrobić tls_on_start
(czy jak to się tam zowie) na innym porcie jak 465. Więc imho to sam nie wiem
już czy to tls/ssl :/

Jak to sprawdzić?

Pozdrawiam
ŁJ

--
Wszędzie słyszę krzyk. Cierpień nieustająca melodia....
GG:0x4BE039                  lukasz < w > sanity.int.pl