dokumentacja - exim

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Wto, 8 Lut 2005, 14:51:18 CET

It seems like on Tuesday 08 of February 2005 14:36, Lukasz "S-K" Jarochowski
typed:

> nazwa jest nie jasna. Chodzi o to, że np OE nie potrafi zrobić
> tls_on_start (czy jak to się tam zowie) na innym porcie jak 465. Więc
> imho to sam nie wiem już czy to tls/ssl :/
>
> Jak to sprawdzić?

Telnet?
SSL będzie chciał od razu nawiązać szyfrowane połączenie, więc nic ciekawego
Ci się nie pokaże. Z kolei przy TLS będzie normalny prompt, wraz z
STARTTLS.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery.php