iptraf.spec

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Wto, 8 Lut 2005, 23:41:31 CET

(Mon, 7 Feb 2005 22:34:48 +0100) Jacek Konieczny <jajcus w bnet.pl>:

> W lan station monitor? Chyba jednak nie. Ta część iptrafa monitoruje
> ramki ethernet i AFAIR nie zna adresów IP, więc nie ma co
> resolvować. Ale można mu stworzyć bazę z przypisaniem nazw do
> MAC-adresów i wtedy działa bardzo ładnie. Przynajmniej u mnie.

Stworzyć bazę? Chyba "oczadziałeś" jeśli arp pokazuje mi adresy IP + MAC-i
to jaki problem żeby z /etc/hosts pobierał nazwy hostów? Na Ra żądnej bazy
nie tworzyłem, sama mi się tworzyła. Co mi z opcji *Lan station monitor*
skoro mam tylko informację o MAC-u danego hosta, skąd mam pobrać jego IP w
danej chwili, przecież to nonsens. Albo to ja jestem tępy albo iptraf w AC
jest do bani i nadaje się do sieci z max 2 hostami :).

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User