SPECS (PG_7): postgresql.spec - added -gram.patch (prevent 4 more ...

Charles charles w os.pl
Czw, 10 Lut 2005, 17:32:18 CET

Dnia czwartek, 10 lutego 2005 13:12, Radosław Kintzi napisał:
> Zapomniałeś jeszcze o update 7.4.7 inaczej i tak jest dziurawe.
Dodałem poprawkę do wersji otagowanej jako auto-ac-postgresql-7_4_6-5 i
PG_7, czyli jak mniemałem do wersji, która jest na ftp.

> A przy okazji zepsułeś mi moją robotę, bo ni jak nie mogę komitnąć
> swoich poprawek.
Co Ty opowiadasz? Ja Ci coś zepsułem? To my juz nie korzystamy z CVS?

> Na stępnym razem wstrzymaj się kiedy widzisz, że pracuję.
Wybacz, ale nic o tym nie wiedziałem. Nie znalazłem żadnej odnogi,
a cvs -f editors 'postgresql.spec' też nic nie zwrócił.

Widzę, że się trochę pospieszyłem, ale nie przesadzajmy...

--
  Pozdrawiam
  Karol "Charles" Krenski