SPECS (PG_7): postgresql.spec - added -gram.patch (prevent 4 more ...

Radosław Kintzi rakin w pop.e-wro.pl
Czw, 10 Lut 2005, 23:10:53 CET

Charles napisał(a):

>Dodałem poprawkę do wersji otagowanej jako auto-ac-postgresql-7_4_6-5 i
>PG_7, czyli jak mniemałem do wersji, która jest na ftp.

>Co Ty opowiadasz? Ja Ci coś zepsułem? To my juz nie korzystamy z CVS?

>Wybacz, ale nic o tym nie wiedziałem. Nie znalazłem żadnej odnogi,
>a cvs -f editors 'postgresql.spec' też nic nie zwrócił.
>
>Widzę, że się trochę pospieszyłem, ale nie przesadzajmy...

Wszystko już działa - nie mam żalu. Gwoli wyjaśnienia powiem, że wersja
7.4.6 była dziurawa o czym pisałem jakieś tydziń temu na tej liście,
sugerując, że przydałaby się odnoga na 7.4.x, by tą dziurę załatać.
Dzisiaj rano założyłem takiego brancha, żeby nad tym popracować, co też
robić zacząłem (z małą przerwą na nagłe sprawy sużbowe). W tym czasie
dodałeś łatę, nie sprawdzając, że na HEAD były zmiany warte wprowadzenia
do PG_7, a które od razu do niego nie weszły, bo ktoś mergując DEVEL z
HEAD tego drugiego nie otagował, oraz że przydałby się update do 7.4.7.
Tym swoim (szlachetnym - a jakże) postępkiem "zepsułeś" (nie żeby
celowo) moją working copy, przez co niemogłem jej komitnąc. Zbieg
okoliczności, że zacząłeś to robić w tym samym czasie co ja. Nie mam Ci
tego za złe. Jeżeli byłem zbyt ofensywny - przepraszam.

Pozdrawiam

--
Radosław Kintzi (radek at rakin dot eu dot org)