Gnome, ready i AC

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 11 Lut 2005, 14:13:11 CET

Dnia 11-02-2005, pią o godzinie 13:53 +0100, Paweł Gołaszewski
napisał(a):

>O co tu chodzi z tym linc-em?
>W /home/users/blues/tmp/orbit-blues/ nie mam ani jednego pliczku linc-*

Bo zostały usunięte, pewnei próbuje na podstawie jakiegoś bufora je
otwierać, no ale koniec końców jak mu się nie uda to powinien normalnie
utworzyć sobie to co potrzebuje. Moja sugestia to po ubiciu gnome
sprawdzenie, czy wszystkie procesy zależne jak gconfd itp. też
pokończyły działalność, może coś w buforach trzyma i ciągle śmieci.

Kurde, zaczyna robić się czarowanie jak w Windowsach z rejestrem.

Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.