Gnome, ready i AC

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pią, 11 Lut 2005, 14:28:26 CET

A gdzie ten $^#%&#@!#%$ bufor moze siedziec??

> no ale koniec końców jak mu się nie uda to powinien normalnie utworzyć
> sobie to co potrzebuje. Moja sugestia to po ubiciu gnome sprawdzenie,
> czy wszystkie procesy zależne jak gconfd itp. też pokończyły
> działalność, może coś w buforach trzyma i ciągle śmieci.

Nic z tego.
Dalej to samo...

> Kurde, zaczyna robić się czarowanie jak w Windowsach z rejestrem.

KJM.
To nie jest smieszne...

Co jeszcze tutaj moze siedziec? Gdzie szukac problemu?
Siedzenie w trybie awaryjnym nie jest wesole. Bez pl-literek... :-/

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost