Netplug

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Nie, 13 Lut 2005, 23:10:02 CET

Dariusz Rojewski wrote:
> Zmieniłem te prawa bo takie były we wcześniejszych wersjach.
> I widocznie działało. Dlatego mówię, że coś mi tu nie gra. Spróbuj ze starszą
> wersją np (-r auto-ac-netplug-1_2_3-2). Jutro przypatrzę się temu dokładniej

He - jeszcze ciekawiej - otóż tak: netplug podnosi interfejs zarówno na
dhcp, jak i na stałym ip. Jedynym problemem jest brak automatycznego
dodania bramki, ale to już inna para kaloszy.

Netplug rusza dopiero po zmianie praw skryptu - bez tego nie ma szans.

Po postawieniu interfejsu, sieć nie działa. Ping zwraca cały czas Host
unrechable, a raz na jakiś czas, gdy w logach pojawi się te pare linijek
inicjujących - że moja karta wynegocjowała 10mb/s, wszyskei trzy state'y
INNIN, PROBING i PROBING UP, pojawia sie błąd braku dostępu do sieci.
Jedym słowem wygląda to tak, jakby netplug co jakiś czas od nowa stawiał
całą sieć - Bóg jeden wie dlaczego. Tak czy siak, jak netplug jest
właczony, pingi nie dochodzą. Wystarczy proste netplugd stop i zaraz
ping, przy karcie ustawionej przez netpluga, pięknie dochodzi.

Może chodzi tu o jajko? ja mam 2.6.10-0.106

Zdroofka
Cz w rny