Netplug - zmiana autora

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Pon, 14 Lut 2005, 14:09:57 CET

Google mi powiedziały, że autor softu się zmienił, strona domowa
projektu też, co za tym idzie i jest już wersja 2.0. Ściągnąłem ją na
twardziela, ale się nie kompiluje. Może by tak tę oblookać i spróbowac
uruchomić??

Nie kompiluje się nie z powodu błędów merytorycznych, ale konwencji
pisania - facet przy deklaracji i definicji funkcji pisze jej argumenty
domyślne, a kompilator się pluje, pomimo tego, że są identyczne. Ktoś
kto się zna na gcc mógłby podpowiedzieć, z jakimi flagami trza by to
zkompilować, żeby przełknął coś taekigo??

Oto adresik strony:

http://people.debian.org/~enrico/netplugd.html

Pozdrawiam
Cezary Krzyżanowski