gcc-3.4.3-4.3.src.rpm (gcc.spec -R HEAD --with multilib) [ac-amd64:FAIL]

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Czw, 17 Lut 2005, 18:04:27 CET

On czwartek 17 luty 2005 17:59, Paweł Sikora wrote:

> chyba nie bardzo, bo na ppc gcc nie ma multiliba w sensie 32/64.

Grrr. Wróciłem do domu, sprawdziłem testbuilda, stwierdziłem, że na ppc
rzeczywiście --disable-multilib było winne, po czym się okazało, że w
międzyczasie qboosh to poprawił :)

A przy okazji - gcc4 na sparcu jest już poprawione, żeby generowało poprawnie
dynamicznego libgnata?