gcc-3.4.3-4.3.src.rpm (gcc.spec -R HEAD --with multilib) [ac-amd64:FAIL]

Paweł Sikora pluto w pld-linux.org
Czw, 17 Lut 2005, 18:10:29 CET

On Thursday 17 of February 2005 18:04, Mariusz Mazur wrote:

> Grrr. Wróciłem do domu, sprawdziłem testbuilda, stwierdziłem, że na ppc
> rzeczywiście --disable-multilib było winne, po czym się okazało, że w
> międzyczasie qboosh to poprawił :)
>
> A przy okazji - gcc4 na sparcu jest już poprawione, żeby generowało
> poprawnie dynamicznego libgnata?

nie, i dzis ani przez weekend tego nie zrobie, bo mam wazne sprawy
na uczelni na glowie. moze ktos inny zerknac w logi budowania
i porownac gdzie jest blad. pewnie cos ze zmiennymi w .am tak na moje oko.

--
/* Copyright (C) 2003, SCO, Inc. This is valuable Intellectual Property. */

                           #define say(x) lie(x)