problem albo cvs albo u mnie

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 18 Lut 2005, 21:58:31 CET

On Wed, Feb 16, 2005 at 12:55:46AM +0100, Witold Krecicki wrote:

> ep09?

No niestety... zainstalowałem rlinetd, cvs-nserver-pserver, skopiowałem
ściągnięte rsyncem moduły (pydibr, livecd - deterministycznie powodujące
abort() na cvs.pld-linux.org) - no i mogę je ściągać bez problemu.

Potrzebowałbym trochę więcej szczegółów o konfiguracji
cvs.pld-linux.org (niekoniecznie na listę).

> Przy okazji - nie wiem czy to amd64-specific, ale procesy pservera
> zwisaja na czyms z lockowaniem zwiazanym chyba (strace pokazuje wiszenie na
> futex_costam). Nie wszystkie commity to powoduja, ale znacząca część.

jw.

PS. jest tam /proc podmontowany?