problem albo cvs albo u mnie

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Sob, 19 Lut 2005, 23:06:28 CET

On Wed, Feb 16, 2005 at 12:55:46AM +0100, Witold Krecicki wrote:
> Przy okazji - nie wiem czy to amd64-specific, ale procesy pservera
> zwisaja na czyms z lockowaniem zwiazanym chyba (strace pokazuje wiszenie na
> futex_costam). Nie wszystkie commity to powoduja, ale znacząca część.

Nie musi być commit, wystarcza checkout.

Serwer zwisa na free() w czasie obsługi sygnału podczas write().

Nie mam pewności, ale może pomóc uaktualnienie glibc - z changeloga
sprzed wydania 2.3.4:

2004-12-10  Ulrich Drepper  <drepper w redhat.com>

        * malloc/arena.c (arena_get2): Prevent endless loop if arenas and
        list lock are taken.