mozilla-firefox

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 15 Lut 2005, 03:49:10 CET

On Tue, Feb 15, 2005 at 01:26:13 +0100, Jakub Piotr Cłapa wrote:

> Niestety cała Mozilla to taka kpina jest. Program utrzymany w stylu

Ale ona:
1. działa,
2. ma konfigurację per-user,
3. jest deterministyczna.

> Przykra rzecz, ale prawdziwa. Co najdziwniejsze -- nikt zdaje się nic z
> tym nie robić (jzw narzekał na idiotyczny format pliku history.dat, ale

Ustawiłem historię na expirację po 999 dniach (a co). Mam kilkaset
bookmarków. Na mozilli to nie robi wrażenia, zaś kliknięcie na
'zakładki' w firefoksie - tragedia.
Dobrze, że jeszcze jest galeon, konqueror, opera, elinks i lynx. Ale
chore jest to, żebym do jednej syfiastej usługi musiał mieć
zainstalowanych 7 klientów.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/