mozilla-firefox

Sob, 19 Lut 2005, 18:38:15 CET

Tomasz Pala wrote:

> Ale ona:
> 1. działa,

Dyskusyjne.
a/ probowales uzywac na ~/ over NFS ?
b/ mialem ja podpieta jako przegladarke HTML-i do klienta poczty; jak
   odpalalem program pocztowy zdalnie, a mialem mozille odpalona lokalnie - za
   nic nie potrafila znalezc zadanego pliku
c/ jakby poszukac jeszcze troche by sie znalazlo.

> 2. ma konfigurację per-user,

zgoda.

> 3. jest deterministyczna.

Z pluginami juz nie. Ale to pewnie wina wtyczek...

  phone (48)(58) 347 14 61