mozilla-firefox

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 19 Lut 2005, 20:28:14 CET

On Sat, Feb 19, 2005 at 18:38:15 +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Dyskusyjne.
> a/ probowales uzywac na ~/ over NFS ?

Tak, mamy na labie na AGH, tyle że jakiś starszawy Debian chyba i nie
wiem, która wersja. Zdalnie mam tylko wejście przez sftp na serwer, więc
nic dokladnie nie sprawdzę.

> b/ mialem ja podpieta jako przegladarke HTML-i do klienta poczty; jak
>    odpalalem program pocztowy zdalnie, a mialem mozille odpalona lokalnie - za
>    nic nie potrafila znalezc zadanego pliku

To już jedna z kombinacji alpejskich, takiej funkcjonalności twórcy
trashware^W tego typu oprogramowania się nie przewidują.

> c/ jakby poszukac jeszcze troche by sie znalazlo.

Jak w każdym programie, jednak jest to stadium wystarczającej (dla
znacznej większości przynajmniej) używalności.

> Z pluginami juz nie. Ale to pewnie wina wtyczek...

Wystarczy czasem zajrzeć w ich kod... tragedia.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/