Dodanie nowej "opcji" do skryptu builder

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 20 Lut 2005, 13:41:28 CET

On Sun, Feb 20, 2005 at 01:23:57PM +0100, Mariusz Mazur wrote:

> To takich rzeczy się w /etc/wgetrc nie ustawia?

wgetrc byłoby globalnie, a nie tylko dla buildera.
Ale można ustawić dowolne WGET_OPTS w ~/.builderrc, tak że nie wiem,
czy jest sens dodawania kolejnej zmiennej.

Przy okazji zauważyłem taki kwiatek w builderze:

To mają być ustawienia globalne?