Dodanie nowej "opcji" do skryptu builder

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Nie, 20 Lut 2005, 17:30:35 CET

On Sun, Feb 20, 2005 at 01:41:28PM +0100, Jakub Bogusz wrote:
> wgetrc byłoby globalnie, a nie tylko dla buildera.
> Ale można ustawić dowolne WGET_OPTS w ~/.builderrc, tak że nie wiem,
> czy jest sens dodawania kolejnej zmiennej.
Teoretycznie masz rację, dla chcącego przeczytac builder nic trudnego.
Mając kolejną zmienną prościej sie wywiedzieć co wstawić zeby wget'a
ograniczyć.

pozdrawiam.
abram
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba