SPECS: blender.spec - much sanner handling of scripts

Pon, 21 Lut 2005, 21:20:52 CET

Grzegorz Piotr Jaskiewicz wrote:

> Mozesz powiedziec normalnie i troche przyjazniejszym tonem ?

Traktuj to doslownie. Nie dodawaj do pakietu *katalogu* np. %{_datadir}, a
tylko *pliki* lub *podkatalogi* wlasciwe dla danego pakietu.

> -m644 jest potrzebne jesli pliki ktore sa kopiowane maja orginalnie inna
> maske uprawnien.period.

Na grzyba, jesli ostatecznie o uprawnieniach decyduje %files ?

> apropos smietnika. Potrzebuje gdzies skopiowac pluginy binarne i skrypty
> w pythonie, te ktore sa domyslnie i sa czescia funkcjonalnosci blendera,
> o ktorej ktos wczesniej pakujacy najwyrazniej zapomnial.
> Jesli wiesz gdzie powinny byc umieszczone pluginy binarne (wg FHS w
> /usr/lib(64)/aplikacja jesli to jest binarka nie przenosna), pythonowe w
> /usr/share/aplikacja (bo to sa poprostu tekstowe skrypty pythonowe).

Dokladnie.

> A moja ma wiecej... Nie zawijają się?

Nawet jesli, to netykieta sie klania. Piszesz na forum publiczne, nie do
konkretnej osoby z konkretna konfiguracja.

A swoja droga zawijanie zaciemnia znaczniki cytowan.

  phone (48)(58) 347 14 61