SPECS: blender.spec - much sanner handling of scripts

Greg Iaskievitch gj w kde.org.uk
Wto, 22 Lut 2005, 02:23:29 CET

Andrzej Krzysztofowicz wrote:

>Traktuj to doslownie. Nie dodawaj do pakietu *katalogu* np. %{_datadir}, a
>tylko *pliki* lub *podkatalogi* wlasciwe dla danego pakietu.

wciąż nie rozumiem.

%attr(755,root,root) %{_datadir}
%attr(755,root,root) %{_libdir}
doda do rpma wszystkie pliki znajdujace sie w powyzszych katalogach Z
temporalnego miejsca gdzie je wczesniej za-install-owałem.
Czyli taka jedna linijka poprostu skopiuje mi te wszystkie pliki.
Nie rozumiem co mozna tu poprawic. Powinienem napisac mu zeby kopiowal
kazdy plik z osobna ? To chyba nie bardzo popada w kategorie - lepsze.

>Na grzyba, jesli ostatecznie o uprawnieniach decyduje %files ?

usunięte

>Nawet jesli, to netykieta sie klania. Piszesz na forum publiczne, nie do
>konkretnej osoby z konkretna konfiguracja.
>
>A swoja droga zawijanie zaciemnia znaczniki cytowan.

tu chodzilo o speca, ja niestety nie odpowiadam za edytory wszystkich ludzi.

--
GJ