Uaktualnione 4 spece

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Nie, 2 Sty 2005, 14:31:12 CET

On Sun, Jan 02, 2005 at 01:27:01PM +0100, Radoslaw Zielinski wrote:
> Michal Moskal <malekith w pld-linux.org> [01-01-2005 20:25]:
> [...]
>
> Jeśli piszesz o <http://developer-doc.pld-linux.org/cvs.htm>, to
> napisane jest inaczej:
>
>   Żeby otrzymać własne konto CVS należy uzyskać poparcie już aktywnych
>   deweloperów. Zwykle osoby wykazujące się aktywnością na listach
>   dyskusyjnych (podsyłające patche, itp.) prędzej czy później są wręcz
>   proszone o zgłoszenie się po konto. W typowym przypadku wystarczy, że
>   trzech deweloperów wyrazi poparcie kandydata na dewelopera (trzeci z
> [...]

Robimy znacznie lepszą -- popierający przecież działają na jakieś
podstawie? Pozatym oni lepiej wiedzą jaki jest ,,średni poziom wiedzy''
w PLD i dodatkowo nie są narażeni na fałszywą skromność.

--
: Michal Moskal :: http://nemerle.org/~malekith/ :: GCS !tv h e>+++ b++
: No, I will *not* fix your computer............ :: UL++++$ C++ E--- a?