Uaktualnione 4 spece

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Nie, 2 Sty 2005, 16:00:19 CET

Michal Moskal <malekith w pld-linux.org> [02-01-2005 14:31]:
> On Sun, Jan 02, 2005 at 01:27:01PM +0100, Radoslaw Zielinski wrote:
[...]
> Robimy znacznie lepszą -- popierający przecież działają na jakieś
> podstawie? Pozatym oni lepiej wiedzą jaki jest ,,średni poziom wiedzy''
> w PLD i dodatkowo nie są narażeni na fałszywą skromność.

Na podstawie kilku łatek, wydaje mi się.

Fałszywą skromność załatwia możliwość wyjścia z inicjatywą przez osobę
posiadającą konto.  Ale pierwszym poinformowanym powinien być przyszły
developer.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]