SPECS: odbtp.spec - build PHP extension too (with MS SQL support)

Marcin Król hawk w limanowa.net
Śro, 5 Sty 2005, 08:53:20 CET

> What about php-pecl-odbtp?

Nie zauwazylem, ze lezy takie cos w CVS :) Kod jest dokladnie taki sam,
ale brakuje odbtp.conf (a szuka go w /usr/local), jest tez spaczkowane
bez aliasow funkcji dla MSSQL. IMO tarball uzyty do budowy
php-pecl-odbtp.spec wyglada jakby ktos wycial same zrodla "zeby tylko
byly", a nawet ich nie uzywal skoro nie zalaczyl potrzebnego odbtp.conf.
Nie wiem jak inni, ale ja wole miec to paczkowane z oryginalnego
archiwum. Pewnie jedno z tych dwoch trzeba bedzie usunac, albo dodac
obsoletes.

M.