boost-any-devel

maHo lukaszmach w gmail.com
Pią, 7 Sty 2005, 00:30:51 CET

On Tue, 4 Jan 2005 17:39:40 +0100 (CET), Roman Werpachowski
<rwerp w gazeta.pl> wrote:
[ciach]

> Nie o to mi chodzi. Czemu ten plik nie jest w boost-devel?

Bo boost to jest zbiór bibliotek, bardziej lub mniej powiązanych ze
sobą. Jedne mają *.so/*.a , inne tylko nagłówki.

Kiedy rozdzielałem boosta na podpakiety, ideą moją było żeby można
było użyć jakiejś konkretnej biblioteki, np. boost::any(bardzo fajna
rzecz) bez ciągnięcia niepotrzebnych zależności. ale chyba troche to
zbyt drobno wyszło ... jak będę miał chwilę czasu to się temu przyjrzę
czy nie dałoby się jakoś z sensem.

pozdrav

maHo