boost-any-devel

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 7 Sty 2005, 09:25:18 CET

On Fri, Jan 07, 2005 at 12:30:51AM +0100, maHo wrote:
> Bo boost to jest zbiór bibliotek, bardziej lub mniej powiązanych ze
> sobą. Jedne mają *.so/*.a , inne tylko nagłówki.
>
> Kiedy rozdzielałem boosta na podpakiety, ideą moją było żeby można
> było użyć jakiejś konkretnej biblioteki, np. boost::any(bardzo fajna
> rzecz) bez ciągnięcia niepotrzebnych zależności. ale chyba troche to
> zbyt drobno wyszło ... jak będę miał chwilę czasu to się temu przyjrzę
> czy nie dałoby się jakoś z sensem.

Te biblioteki, które nie są zbyt duże i nie ciagną żadnych dodatkowych
zależności można by wrzucić do głównego pakietu. Wraz z odpowiednimi
"provides" -- dla kompatybilności wstecz i możliwości ewentualnego
wydzielenia w przyszłości (ale to drugie niweczy automatyczne
generowanie zależności).

Pozdrowienia,
	Jacek