fontconfig - cos jest chyba nie tak

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 11 Sty 2005, 10:02:06 CET

Dnia 11-01-2005, wto o godzinie 09:33 +0100, Marcin Krzyzanowski
napisał(a):
> Witam,
>
> Do wczoraj moje czcionki wyglądały następująco:
> http://krzak.linux.net.pl/takbylo.png
>
> jednak zauwazylem ze mam /etc/fonts/fonts.conf.rpmnew postanowilem
> zobaczyc co tez nowego w nowej konfiguracji, i wyszlo na tych samych
> ustawieniach:
> http://krzak.linux.net.pl/dodupy.png
>
> chyba widac gołym okiem ze cos jest chyba jednak nie tak.

Jak na razie gołym okiem to widzę, że chyba odwrotnie podpisałeś
obrazki, bo to pierwsze jest rozmyte i nieczytelne, a to drugie jest OK,
chyba, ze na monitorach LCD obrazki wychodzą jeszcze inaczej (tutaj mam
niestety CRT).

Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.