fontconfig - cos jest chyba nie tak

Marcin Krzyzanowski krzak w hakore.com
Wto, 11 Sty 2005, 10:12:09 CET

Użytkownik Artur Flinta napisał:

> Jak na razie gołym okiem to widzę, że chyba odwrotnie podpisałeś
> obrazki, bo to pierwsze jest rozmyte i nieczytelne, a to drugie jest OK,
> chyba, ze na monitorach LCD obrazki wychodzą jeszcze inaczej (tutaj mam
> niestety CRT).

neee. trudno mi sobie wyobrazic ze takie same ustwienia mogą generować
takie rożnice, w rozstawieniu, wielkości, wyglądzie czcionek zmieniając
tylko plik konfiguracyjny.
Te drugie są jak dla mnie nie do przyjęcia bo mi sie nie podobaja, są
rozstrzelone i przestaje na nich działać ten.. antyaliasing czy jak to
tam, a ja mam mały monitor i niskie dpi, i nie moge sobie pozwolic na
czcionki o rozmiarach 12 :)

Pozatym widzisz jak w mozilli wygląda ten font bold i regular ? jak by
byl zupelnie inną czcionką nagle malowany, a to ta sama co widac na
początku.

--
Marcin Krzyżanowski