tightvnc

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Wto, 11 Sty 2005, 13:01:01 CET

Witam

No więc zaczałem korzystać z tego cuda i parę problemów zauważyłem.
Prdzede wszystkim, nie akeceptuje kolorów w stylu 'grey' itd, bo nie
może czytać z bazy /usr/X11R6/lib/X11/rgb.txt.

Bardziej uciążliwe jest jednak to, że po jakimś czasie dostaje tekstem,
  przy próbie połaczenia się do servera, że nie może połaczyć sie do
:0.0, bo server odrzucił próbę. W logach tego nie ma (przeinstalowałem),
ale jest wtedy wpis o problemach z socketami.

Do tego wersja z CVSu sie nie buduje :/

Zdroofka
Cz w rny