Moje boje z mozilla-thunderbird.spec

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 11 Sty 2005, 15:13:12 CET

On Tue, Jan 11, 2005 at 12:56:48PM +0100, Michal Abramowicz wrote:
> czesc grupa
> poniewaz:
> 1. znów coś nie działa tak jak powinno:
> mam sytuację specjalną, mozilla-thunderbird-1.0-2
> na serwerze X-aplikacji, ma wyklikane w Adwanced ustawienia
> proxy serwera, i włączone pokazywanie obrazków które są
> do "ściągnięcia" przy ładowaniu wiadomosci, ponieważ
> useria mi marudzi o to że NIE POKAZUJE ... co niestety
> zwiększa upierdliwosć działania aktualnego pracodawcy do stopnia
> niemożliwego do zniesienia.
> I te cholerne obrazki się nie ładują, nawet jak host
> [...]

E jednak pld-specyfic-błąd ;-)
trzeba by wogole takie news grupe zrobic ;-)

Od nowa postawiona instalacja i mozilla-tunderbird o kant du*** potłuc.

:(
Wszystko odklikane i zamiast obrazka jest kwadracik.

aghr.
abram
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba