Poldek - polska język - trudna

Grzegorz Konopko kolodko1 w o2.pl
Wto, 11 Sty 2005, 17:58:38 CET

Dnia wtorek, 11 stycznia 2005 17:42, Andrzej Krzysztofowicz napisał:

> Zeby wyinstalowujac jedyny pakiet wymagajacy basha wyinstalowac basha?

Hehe.
Mozna i tak ale to nie takie proste jesli w systemi masz

kon w pldmachine kon $ rpm -qa|wc -l
934
i to po pozadkach generalnych.
mozna sobie przejechac jakims jednolinijkowcem czy innym skryptem:
rpm -e --test $pakieciki

Kiedys tez uzywałem czegos co generowalo mi drzewko zaleznosci wszystkich
pakietów, te na samych koncach galezi mozna bylo usowac bo nic od nich nie
zalezalo. To gdzies w sieci lezy i byl to chyba skrypt w perlu.