Poldek - polska język - trudna

Robert Kurowski koorek w o2.pl
Wto, 11 Sty 2005, 20:00:55 CET

Dnia Tue, 11 Jan 2005 17:42:20 +0100 (CET) Andrzej Krzysztofowicz
<ankry w green.mif.pg.gda.pl> pisze:

> Zeby wyinstalowujac jedyny pakiet wymagajacy basha wyinstalowac basha?
Chodzi mi o taka sytuacje:
instaluje pakiet A, ktory wymaga doinstalowania pakietow B i C
kiedy odinstalujue pakiet A, B i C pozostaja mimo iz sa niepotrzebne
(zazwyczaj jakies biblioteki)

Chodzi mi o mozliwosc pytania sie poldka o to czy usunac tez te i tylko
te pakiety , ktore dany wlasnie odinstalowywany pakiet zainstalowal, o
ile B i C nie sa uzywane przez inny program zainstalowany pozniej.

--
Robert 'koorek' Kurowski		http://www.koorek.pl.eu.org
					JID: koorek w chrome.pl