openoffice na amd64

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 14 Sty 2005, 23:02:17 CET

Dnia 14-01-2005, pią o godzinie 21:35 +0100, Grzegorz Piotr Jaskiewicz
napisał(a):
> dopisalem do speca z brancha ac zeby wspieral amd64,wykrzacza sie na:

O ile wiem, port 64 bitowy jeszcze nie jest kompletny, przynajmniej nie
w pakiecie OO build którego używamy. Nie wiem też, czy patche na amd64
są robione pod serię 1.1.x czy raczej już pod 2.x (obstawiałbym to
drugie), ale zawsze można się upewnić zaglądając do cvs.gnome.org do
modułu oo-build :)

> pod debiana jest najwyrazniej openoffice na amd64, wiec musi sie jakos
> dac. Ja jestem programistom, na specach sie nie znam. Jesli ktos moze to
                 ^^^^^^^^^^^^^^

A może raczej programistą? Warto wiedzieć kim się jest, a komu się jest
coś winnym ;)

> poprawic dla AC, tak zebym mogl sobie przekompilowac openoffice na amd64
> byłbym bardzo bardzo wdzieczny (skrzynka piwa ;) )

I chyba dobry komputer dla osoby która będzie przy tym dłubać :) Ale
najpierw sobie trzeba dać na wstrzymanie bo chłopaki od oo-build powoli
się podnoszą po włamie, i nie wszystkie pakiety są wystawione, by można
było OO mielić.

> Dzieki.

Nie ma za co :) nikt jeszcze nic nie zrobił :) Może jak w końcu AMD
przyśle te cholerne Opterony 8xx to w końcu będzie jakaś maszyna do
mielenia OO na 64 bity, ale na razie nikt mi nie chce ich ani kupić ani
dać :/

Artur