openoffice na amd64

Grzegorz Piotr Jaskiewicz gj w kde.org.uk
Pią, 14 Sty 2005, 23:16:54 CET

Jakub Bogusz wrote:
> On Fri, Jan 14, 2005 at 09:35:29PM +0100, Grzegorz Piotr Jaskiewicz wrote:
> [...]
>

> IIRC OOo (wczesne 1.1.x) wymagał jakiejś dużej ilości łat dla amd64.
> Może z 1.1.4 jest trochę lepiej, nie wiem. Na razie nie ma ooo-builda
> dla tej wersji (dopiero wczoraj był jakiś commit łat dla 1.1.4).
>
> Jak ktoś zrobi OOo budujące się na amd64, to poprawki są mile widziane
> w CVS-ie. Ale samo się nie zrobi.

True, jednak z moim doświadczeniem (bliskim 0) z specami nie pomoge
inaczej jak tylko tester.Szczególnie ze spec openoffica w PLD nie jest
taki znowu malutki.
Jeśli ktoś jest gotów podesłać mi speca poprawionego z łatkami, to będe
testować.