openoffice na amd64

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 14 Sty 2005, 22:32:54 CET

On Fri, Jan 14, 2005 at 09:35:29PM +0100, Grzegorz Piotr Jaskiewicz wrote:
[...]
> pod debiana jest najwyrazniej openoffice na amd64, wiec musi sie jakos
> dac. Ja jestem programistom, na specach sie nie znam. Jesli ktos moze to
> poprawic dla AC, tak zebym mogl sobie przekompilowac openoffice na amd64
> byłbym bardzo bardzo wdzieczny (skrzynka piwa ;) )
>
> http://debian-amd64.alioth.debian.org/openoffice.org/

IIRC OOo (wczesne 1.1.x) wymagał jakiejś dużej ilości łat dla amd64.
Może z 1.1.4 jest trochę lepiej, nie wiem. Na razie nie ma ooo-builda
dla tej wersji (dopiero wczoraj był jakiś commit łat dla 1.1.4).

Jak ktoś zrobi OOo budujące się na amd64, to poprawki są mile widziane
w CVS-ie. Ale samo się nie zrobi.