wxPython, wxGTK2

Charles charles w os.pl
Nie, 23 Sty 2005, 14:17:48 CET

Dnia niedziela, 23 stycznia 2005 13:57, Radosław Kintzi napisał:
> Jeżeli HEAD nie działa - a nie działało - to wrzucaj na
> HEAD (w razie czego się cofnie). DEVEL i inne branche są IMHO po to, by
> nie psuć czegoś co działa.
I tak i nie. Zmiany naniesione przez wigeta idą w innym kierunku
(wykorzystanie bakefile v1.5.0) i pisał, że zajmie się błędnym budowaniem
bibliotek. Moje natomiast nie korzystają z bakefile_gen, ale za to wymagają
bakefile w wersji dokładnie 1.4.0 - no i mamy konflikt :-)

> PS. Na DEVEL nie ma łat, bo przeniosłeś tylko speca.
O kurcze... To całkiem możliwe...

--
  Pozdrawiam
  Karol "Charles" Krenski