wxPython, wxGTK2

Radosław Kintzi rakin w pop.e-wro.pl
Nie, 23 Sty 2005, 14:27:35 CET

Charles napisał(a):

>I tak i nie. Zmiany naniesione przez wigeta idą w innym kierunku
>(wykorzystanie bakefile v1.5.0) i pisał, że zajmie się błędnym budowaniem
>bibliotek. Moje natomiast nie korzystają z bakefile_gen, ale za to wymagają
>bakefile w wersji dokładnie 1.4.0 - no i mamy konflikt :-)

Wiem, ale jeżeli Twoje poprawki mają rozwiązują ten sam problem, to nie
ma sensu robić tego dwa razy (nawet jeżeli na dwa różne sposoby).
Mniejsza z tym.

>O kurcze... To całkiem możliwe...

Nie przejmuj się. Właśnie zapuściłem budowanie tego co zrobiłeś. Jak
zadziała to zrobie porządek - wrzucę na HEAD. Jak nie zadziała, to cofnę
Twoje zmiany z HEAD i wrzuce je na DEVEL - będzie można walczyć na dwa
sposoby.

Pozdrawiam

PS. Niezłą robotę odwaliłeś z wxWidget.spec. Nie będę już w tym grzebał
(jak wcześniej pisałem), bo mam to czego potrzebuję. Co więcej widzę, że
sam grzebałem w jakiejś archaicznej wersji speca - gdzie było z tuzin
bcondów. Dzięki.

--
Radosław Kintzi (radek/at/rakin.eu.org)