OpenOffice -- zmiany na gorsze :-(

Grzegorz Konopko kolodko1 w o2.pl
Pon, 24 Sty 2005, 22:58:10 CET

Dnia poniedziałek, 24 stycznia 2005 22:42, Jacek Konieczny napisał:
> Robiłem dzisiaj upgrade paru rzeczy i przy okazji upgrade'nął się
> OpenOffice. Wcześniej było chyba 1.1.2, teraz jest openoffice-1.1.3-3.
>

> Jest jakaś szansa, żeby przywrócić _normalne_, uniksowe konfigurowanie
> drukarki (niech będzie obok tego cupsowego)? Albo może ktoś jeszcze ma
> starego OO? Skompilować u siebie nie dam rady :-(

Cos mi sie nie chce w to wierzyc ze nie mozna drukarki se ustawic wiec
zrobiłem tak:

cd ~/.openoffice
kon w pldmachine .openoffice $ ./setup
/usr/lib/openoffice/program/setup.bin: error while loading shared libraries:
libsb645li.so: cannot open shared object file: No such file or directory
kon w pldmachine .openoffice $ ./spadmin
Naruszenie ochrony pamięci

Co do bibliotek to strace pokazuje ze szuka nie tam gdzie trzeba.
Reinstalowalem poldkiem OO i to samo.

rpm -qa|grep openoffice
openoffice-i18n-pl-gtk-1.1.3-3
openoffice-libs-1.1.3-3