PLDWWW: pl/FAQ

Paweł Żurowski pzurowski w pld-linux.org
Czw, 27 Sty 2005, 18:44:24 CET

Dnia 27-01-2005, czw o godzinie 17:09 +0000, mmazur napisał(a):
> Author: mmazur   Date: Thu Jan 27 17:09:52 2005 GMT
> Module: PLDWWW   URL: http://www.pld-linux.org/pl/FAQ
> ---- Log message:
> Czy wy naprawdę nie macie oporów przed publicznym odwalaniem fuszerki?

nie zgodze sie z Toba. IMO lepiej zrobic najpierw cos co dziala, a potem
doprowadzic to do stanu idealnego (byc moze z czyjas pomoco). Tak samo
stalo sie tutaj (faq), oraz - mam nadzieje - tak samo bedzie sie dziac
ogolnie ze strona WWW (bo jak na razie do idealu troche jeszcze
zostalo).

pozdrawiam
-pawel