PLDWWW: pl/FAQ

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Czw, 27 Sty 2005, 18:47:30 CET

On czwartek 27 styczeń 2005 18:44, Paweł Żurowski wrote:

> nie zgodze sie z Toba. IMO lepiej zrobic najpierw cos co dziala, a potem
> doprowadzic to do stanu idealnego (byc moze z czyjas pomoco). Tak samo
> stalo sie tutaj (faq), oraz - mam nadzieje - tak samo bedzie sie dziac
> ogolnie ze strona WWW (bo jak na razie do idealu troche jeszcze
> zostalo).

Jest spora różnica pomiędzy napisaniem czegoś, opublikowaniem i czekaniem na
poprawki, a nabazgraniem na kolanie, wrzuceniem na stronę i olaniem sprawy.
Toż to nawet polskich liter w połowie zdań nie miało, nie mówiąc o
literówkach (ja mam ispella w przeglądarce, a jak wy używacie jakiegoś
badziewia, to wasz problem :).

Jak ktoś ma pisać bylejak, to spokojnie może takie rzeczy wrzucać na swoją
swoje wikiwikowe ~ i poczekać aż samemu będzie się miało czas na poprawienie,
albo dodać komentarz, że poszukiwane osoby do dopracowania i opublikowania.
Ktoś się znajdzie prędzej, czy później (choćby ja).

- jedynie mechaniczie reagujesz.                 { Osho }