PLDWWW: pl/FAQ

Paweł Żurowski pzurowski w pld-linux.org
Czw, 27 Sty 2005, 20:02:45 CET

Dnia 27-01-2005, czw o godzinie 18:47 +0100, Mariusz Mazur napisał(a):

> Jest spora różnica pomiędzy napisaniem czegoś, opublikowaniem i czekaniem na
> poprawki, a nabazgraniem na kolanie, wrzuceniem na stronę i olaniem sprawy.

nie mam pojecia na jakiej podstawie sadzisz, ze sprawa byla olana...
[1]

> Toż to nawet polskich liter w połowie zdań nie miało, nie mówiąc o
> literówkach (ja mam ispella w przeglądarce, a jak wy używacie jakiegoś
> badziewia, to wasz problem :).

i co? 1/3 pilnowalem, by uzywac polskich liter, 1/3 zapomnialem i
poprawilem, a w 1/3 zapomnialem i ty poprawiles... Widzisz w tym jakis
problem?

> Jak ktoś ma pisać bylejak, to spokojnie może takie rzeczy wrzucać na swoją
> swoje wikiwikowe ~ i poczekać aż samemu będzie się miało czas na poprawienie,
> albo dodać komentarz, że poszukiwane osoby do dopracowania i opublikowania.
> Ktoś się znajdzie prędzej, czy później (choćby ja).

ja pisze tak, jak umiem najlepiej. To ze nie jest to super-hiper
niewiadomo jak bezblednie - wiem. Gdybym mial za to brac kase,
napisalbym se to pierw na kartce, posprawdzalbym w paru slownikach
(j.pol., synonimow, itd.) jak moge cos napisac inaczej, itd... Sadze, ze
sie domyslasz, ile kasy zarobilem na tym ;>, a nie jest to tez rzecz,
ktora jest mi potrzebna. Jak dziala projekt, chyba nie trzeba Ci
tlumaczyc, gdyz sam napisales swietny tekst o tym.

reasumujac: jesli bedziesz sie tak czepial wszystkiego, to majac do
wyboru wrzucic cos do wiki/repo/itp lub nie robic nic, to wybiore to
drugie... i zapewne nie bede odosobniony w takim dzialaniu (a nie chce
tez dzialac na zasadzie "chodzmy i zrobcie")

pozdrawiam
-pawel

ps.
[1] - moim zdaniem obecna strona wyglada paskudnie, ale zdaje sobie
sprawe, ze dziala od niedawna (moj tekst nie ma nawet 12h), i ze jeszcze
sie doczeka ladniejszego wygladu.

--
Pawel Zurowski