PLDWWW: pl/FAQ

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Czw, 27 Sty 2005, 20:21:22 CET

On czwartek 27 styczeń 2005 20:02, Paweł Żurowski wrote:

> i co? 1/3 pilnowalem, by uzywac polskich liter, 1/3 zapomnialem i
> poprawilem, a w 1/3 zapomnialem i ty poprawiles... Widzisz w tym jakis
> problem?

Taki, że równie dobrze ja to mogłem napisać od zera. Tyle samo czasu by mi
zajęło, co poprawianie...

> reasumujac: jesli bedziesz sie tak czepial wszystkiego, to majac do
> wyboru wrzucic cos do wiki/repo/itp lub nie robic nic, to wybiore to
> drugie... i zapewne nie bede odosobniony w takim dzialaniu (a nie chce
> tez dzialac na zasadzie "chodzmy i zrobcie")

Czyli równie dobrze mogłeś to umieścić u siebie na wikowym ~ i powiedzieć,
żeby ludzie to dopracowali w wolnym czasie i umieścili, jak będzie
dopracowane.

Zasada pracy nad tą stroną jest prosta - albo się przykładasz do tego, co tam
umieszczasz, albo prosisz kogoś, by w wolnym czasie twój tekst dopracował i
dopiero wtedy umieścił.

Ta strona została przeze mnie zrobiona po to, żeby pld wreszcie miało jakąś
sensownie wyglądającą wizytówkę. I mam zamiar poświęcać jakieśtam ilości
czasu, by się nią opiekować. Ale jeśli to moje opiekowanie się ma wyglądać
tak, że przychodzę i chcąc nie chcąc poprawiam pół tekstu, żeby nie straszył
odwiedzających, to mogą od razu wszyscy stwierdzić, że chcą mieć drugi cvs, a
nie stronę i ja sobie dam spokój.

Podsumowując: albo przy jej robieniu ludzie będą się wykazywali jakąś
dbałością o szczegóły, albo ja umywam ręce i spokojnie czekam, aż ona zmutuje
do klasycznego, czterojęzycznego (w większości polski i polskawy,
gdzieniegdzie angielski i angielskawy) potworka.

A że znowu nie będę mógł zagranicznym ludziom pokazać nic poza statsami na
cia? No cóż, głową w mur walił nie będę.