PLDWWW: pl/FAQ

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Czw, 27 Sty 2005, 20:24:04 CET

Mariusz Mazur wrote:

> Jest spora różnica pomiędzy napisaniem czegoś, opublikowaniem i czekaniem na
> poprawki, a nabazgraniem na kolanie, wrzuceniem na stronę i olaniem sprawy.
> Toż to nawet polskich liter w połowie zdań nie miało, nie mówiąc o
> literówkach (ja mam ispella w przeglądarce, a jak wy używacie jakiegoś
> badziewia, to wasz problem :).
>
> Jak ktoś ma pisać bylejak, to spokojnie może takie rzeczy wrzucać na swoją
> swoje wikiwikowe ~ i poczekać aż samemu będzie się miało czas na poprawienie,
> albo dodać komentarz, że poszukiwane osoby do dopracowania i opublikowania.
> [...]

Nie przesadzaj. Aż tak tragiczne to nie było. WikiWiki to nie CMS, PLD
to nie Debian i nie straszmy ludzi, że lepiej, żeby nic nie robili.
Szkoda, że nie ma funkcji zatwierdzania rewizji, ale może wystarczy dla
najważniejszych stron stworzyć podstronę Drafts, gdzie można będize
wrzucać propozycje zmian, które po przejrzeniu przez kilka osób (można
łatwo zostawić sygnaturkę pod stroną) będą wrzucane do głównej strony.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa