PLDWWW: pl/FAQ

Paweł Żurowski pzurowski w pld-linux.org
Czw, 27 Sty 2005, 22:30:35 CET

Dnia 27-01-2005, czw o godzinie 22:02 +0100, Mariusz Mazur napisał(a):
> [...]

to jest to taki sygnal, czy nie? ;> odpowiedz na pytanie byla, hmmm,
wymijajaca ;>

> Jeśli nie miałeś czasu, by to napisać jak trzeba (czyli żeby ten tekst się
> nadawał do publikacji)

umiejetnosci... studiuje informatyke, nie: polonistyke. tym bardziej nie
mi decydowac, co sie nadaje do publikacji...

nie "Wikipedia", ale "Nupedia"

pozdrawiam
-pawel

--